luni, 27 aprilie 2015

Salata cu ciuperci

Astăzi am preparat o rețetă pe care o știu de la mama mea. Rapidă și gustoasă. Poate fi servită ca o salată sau ca și garnitură.

Ingrediente:
  • 4-5 cartofi
  • 500 g ciuperci champignon
  • 3-2 castraveți murați (sau orice altă murătură)
  • un praf de sare
  • maioneză (eu am folosesc maioneză preparată în casa)

Preparare:

Cartofii se fierb în coajă. Se răcesc și se curăță. Ciupercile se curăță, se spală, se taie sau pot fi folosite și întregi (eu le-am tăiat). Într-o cratiță se pune puțin ulei, îl lăsăm să se încindă și adăugăm ciupercile și puțină sare. Le lăsăm să fiarbă până se evaporă zeama care iese din ciuperci.
Tăiem cartofii cubulețe îi punem în recipientul în care vrem să facem salata. Castraveții îi tăiem la fel, îi punem peste cartofi. Adăugăm și ciupercile și mai punem sare după gust. Le amestecăm și punem maioneza. Ornăm după preferințe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce parere ai?